Listopad 2007

Konec...

29. listopadu 2007 v 19:31 | For You. Galeana |  Novinky
Tak fajn, rozhodla jsem se prozatím skončit.... ne s blogem (i když si to někdy taky řikám), ale s povídkou legenda.
Tak za prvé ji moc lidí nečetlo....jako vše (mám já to dobrou výmluvu...)
Za druhé se mi zdála taková.....nedodělaná, dětská a vůbec vadná.
Snad vám to newa....
Když už jsem se rozepsala o těch povídkách...doufám, že něco o víkendu přibude (neberte mě doslova)...jen nevím co......
Takže sem dám takovou malou anketku a ještě osvětlím, co by se kde mohlo stát...
1.možnost
Stačí málo...
Doufám, že se konečně vyhrabeme z těch smutných kapitol a zamířím k pobertům a spol. a jejich začátkům kouzlení (to mi dá asi dvě kapči).
2. možnost
Poupravená legenda....
Nápad téhle povídky (který neznáte :D) se mi moc líbí a navíc nechci svoji Valonii opustit. První kapča by začala pozměněným útěkem a také sde dozvíte, cože je to za draka...
3. možnost
Nová povídka...
Nový/starý nápad...Hl. postavou bude elfí žena (pro mě netypické) a zažijeme s ní spousty dobrodružství....
Takže, záleží na vás, co byste chtěli....asi vím co vyhraje, ale to je jedno...
Tak hlasujte, hlasujte....povídka, která má nejvíc hlasů (minimálně tři) vyhrává (jak originální...). Do té doby holt nic nenapíšu, až na jednu výjimku (takovou malou jednorázovku..asi..)..
Tak se mějte a čus bus autobus 8-D 8-D 8-D 8-D 8-D 8-D 8-D

Postavy

29. listopadu 2007 v 19:30 | For You. Galeana |  To ostatní z ostatního
Na deviantartu jsem objevila úžasného autora lidí, nejčastěji dívek .....tak tady máte obrázky by AURORY.

Postavy s meči...

29. listopadu 2007 v 18:47 | For You. Galeana |  Fantasy MIX
Ááá slečna je maximalistka....

Meče....

29. listopadu 2007 v 18:36 | For You. Galeana |  Fantasy MIX
Tak jsem si na netu našla pár obrázků, kde je hlavní motivem meč (no, někdy to snad ani meč není :D).

Vyprávění do školy

25. listopadu 2007 v 18:24 | For You. Galeana |  Chvilkové nápady

Můj poslední školní výlet na ZŠ

(vyprávění)

Osnova:
I. - Proč jsem si vybrala toto téma.
II. - 1. Den první aneb přivítání.
2. Druhý den aneb výlety po okolí.
3. Den poslední aneb poznávání druhých.
III. - Jak to vidím dnes.
Rozhodla jsem se napsat o mém závěrečném třídenním výletu v 9. třídě u řeky Sázavy, protože to bylo bezpochyby těch nejlepších pár dní, co jsem kdy s mojí bývalou třídou zažila a také jsme se lépe poznali. Škoda, že to bylo až tak pozdě. Skoro ihned poté jsem odjela na dovolenou, takže to bylo pro mě rozloučení. Pochybuji, že se ještě někdy všichni sejdeme.
Ráno jsem nemohla dospat. Celá plná očekávání jsem si sbalila věci a kupu jídla od mamky a vydala se k babičce, která mě měla odvézt na nádraží. Přijela jsem už zase mezi posledními, ale za to jsem doopravdy nemohla. Babička mi dala povinné kázání, ať se chovám slušně. Pak už jsem jen popadla batoh a vydala se za ostatními. Sešli jsme se všichni až na pár lidí. Jeden měl výlet zakázaný od učitelky a ostatní prostě odmítli jet. No, jejich smůla. Hlídat nás měla naše třídní, paní učitelka Rakušanová a její manžel. Nadšení jsme nasedli do vlaku. Cesta byla dlouhá, ale my ,plní energie, jsme dělali hlouposti. Seděla jsem s kamarádkami a smáli se vtipům. Legrace nás ovšem přešla ve chvíli, kdy jsme dojeli do cíle. Zastávka byla rozpadlá a uprostřed lesa. Tady si snad lišky dávají dobrou noc, no prostě konec světa. Dál jsme museli po kolejích a pěšky. Holky si samozřejmě vzali obrovské tašky a ty se pěkně pronesli. Tam, kde byl les kolem řidší jsem mohla zahlédnout řeku Sázavu jsem si říkala, že by tu bylo krásně, kdybych netáhla ty další dvě tašky navíc a nebylo mi takové vedro. Asi půl hodiny jsme hledali naše ubytování. Nakonec jsme přeci jen objevili naše chatky. Pod nimi se nacházelo hřiště na volejbal a ihned za ním se klikatila Sázava. V našem baráčku bydleli dvě holky a já se svými dvěmi nejlepšími kamarádkami. Trochu jsme si to naše bydlení upravili a udělali jsme si obří letiště v jednom z pokojů. Pak naše třídní učitelka rozhodla, že půjdeme na výlet po okolí. Bylo pěkně zataženo, v dálce hřmělo a nikomu se nikam nechtělo, ale šli jsme. U kolejí nás samozřejmě ta bouřka chytla. Celí promoklí jsme utíkali zpět a paní učitelka konstatovala, že dnes už se asi nikam nepůjde. Došli jsem si tedy na oběd a odpoledne strávili poflakováním se po okolí, návštěvami jiných chatek a někdo i spaním, jelikož věděl, co asi tak přijde v noci. Ostatní prohlásili tuto noc za Kanadskou noc aneb noc plnou kanadských žertíků. Takže nikdo ze strachu nespal a celou dobu jsme si povídali. A pak někdo začal vyprávět strašidelné příběhy. Holky se dost bály a kluci ještě naschvál bouchali do chatky a strašili nás. Už ani nevím, kdy jsme usnuly.
Ráno nás probudil Vlasty mobil a s námahou jsme vstali. Není taky divu, když jsme naspaly asi dvě hodiny. Dovlekly jsme se na snídali a jako ostatní ospale mžourali na hrnek čaje. Paní učitelka se rozhodla jít na dlouhou procházku a evidentně měla hodně energie. Zato my jsme se za ním plazili jako šneci. Bylo hrozné vedro a samozřejmě jen pár z nás napadlo si s sebou vzít pití. A tak se nad námi paní Rakušanová slitovala a místo pěší túry jsme nakonec jeli vlakem. Byli jsme jí za to všichni vděční a na hrad jsme dorazili odpočatí a v dobré náladě. Prohlídky památek mě vždy bavili a tahle také.
Poté jsme dostali rozchod a procházeli se nedalekým městem. Za chvíli nám jel vlak zpátky a tak jsme šli na nádraží. Další na programu byla návštěva většího města vzdáleného asi 5 km. Cesta to byla příjemná, jelikož jsme šli lesem. ve městě jsme měli také navštívit nějakou památku, ale nestihli jsme to, protože si všichni šli do obchodů něco koupit. Obtěžkáni taškami s různým jídlem a suvenýry jsme se vydali do chatek. Tady nás čekalo překvapení. Nedaleko se konala svatba a bylo to slyšet až k nám. Uspořádali jsme takovou malou diskotéku a všichni se sešli venku. Paní učitelka si zaskočila do restaurace na kafe a my jsme si celou noc povídali. Postupně ostatní odcházeli a když nás přišla zahnat do postelí i paní Rakušanová, která se právě vracela, tak jsme šli spát.
Ráno jsme zaspali jako všichni ostatní. První den jsme si sice nastavili budíky, ale ten druhý to nikoho nenapadlo. Vydali jsme se na naši poslední snídani. Veselá nálada nám vydržela i teď. Při balení jsme blbli a já se divila, kolik si toho s sebou holky vzali. Všechno to uteklo moc rychle a celá naše třída se vydala po kolejích na zastávku. Já jsem se naposledy ohlédla a rozloučila se s místem, kde jsem toho tolik zažila. Při cestě domů jsem se spokojeně usmívala a dívala se po kupé. Tentokrát nezněly žádné vtipy. Všichni spali, dokonce i moje kamarádka to nevydržela a udělala si ze mě polštář. Moje druhá přítelkyně odpočívala na opačné straně kupé. Pokrčila jsem rameny, nadala si po uší mp3 přehrávač a v doprovodu mé oblíbené hudby pozorovala rychle ubíhající krajinu.
Tenkrát jsem vlastně poznala co je to za lidi, kteří se mnou chodili devět let do jedné třídy. U mnoha z nich jsem se nespletla, ale u pár ano. Teď už se vídám jenom s pár bývalými spolužáky. Získala jsem taky nejlepší kamarádku a uvědomila jsem si co pro mě někteří z nich znamenají a že by mě vždy podrželi. Dnes je mám ráda dřív než kdykoliv předtím a moc mi chybí to, jak jsme si třeba i s kluky jen tak sedli a probrali úplně vše.

J.R.R.Tolkien - Hobit aneb cesta tam a zase zpátky

25. listopadu 2007 v 18:21 | For You. Galeana |  Čtenářský deník
J.R.R. Tolkien - HOBIT aneb Cesta tam a zase zpátky
Hl. postavy: Gandalf - čaroděj
Bilbo Pytlík - hobit, lupič
Thorin Pavéza potomek Krále pod Horou, trpaslík
Dvalin, Balin, Fili, Kili Dori, Nori, Ori, Oin, Gloin, Bifur, Bofur, Bompur - trpaslíci
Elrond - půlelf
Medděd - kožoměnec
Bard - lučišník
Šmak - drak
Glum
Obsah:
Je to vlastně takový předchůdce trilogie Pán Prstenů pojednávající o tom, jak se Prsten dostal do Kraje k Pytlíkům a spoustě jiných dobrodružství.
Děj se odehrává v Kraji, mezi Krajem a Mlžnými horami, v Mlžných horách a pod nimi, V Temném Hvozdě, na Dlouhém jezeře a u Osamělé hory ve Středozemi.
Bilbo Pytlík si žije spokojeným a pohodlným životem tak, jako všichni hobiti. To se však změní ve chvíli, kdy potká čaroděje Gandalfa a ze zdvořilosti ho pozve na svačinu. Čaroděj s sebou totiž přivede dalších třináct trpaslíků. Zmateného Bilba zaplete jako lupiče do jejich plánu na získání velkého trpasličího pokladu pod Horu, kterého se ale zmocnil zlý drak Šmak. I přes značnou neochotu se s nimi hobit přeci jen vydá na cestu plnou dobrodružství.
Věci naberou od začátku rychlý spád. Málem je sežerou zlobři a půlelf Elrond jim poradí s mapou tajného vchodu do Hory. Ihned poté se vydají dál. Ani teď jim ale nepřeje štěstí. Zajmou je skřeti a při útěku temnými skřetími chodbami se Bilbo ztratí. Právě to se ale ukáže jako důležité. Hobit zde totiž nalezne Prsten a potká Gluma, který ho nevědomky vyvede ven k bráně. Bilbo přitom zjistí, že když si navlékne Prsten, je neviditelný. Poté nalezne své přátele a vydají se na cestu. Omylem ale narazí na smečku vrrků a musí je odtamtud vysvobodit obří orlové, kteří je zanesou poblíž domu kožoměnce Medděda. Ten jim pomůže připravit se na nejnebezpečnější část jejich putování. Cestu Temným hvozdem bez Gandalfa.
Ze začátku průchod hvozdem vypadá docela dobře. Pak ale začnou docházet potraviny a hladoví trpaslíci se vydají mimo stezku, aby zjistili, co se to v lese objevuje za světla. Dál od cesty je napadnou obří pavouci. Bilbo ovšem díky své neviditelnosti trpaslíky osvobodí. Vzápětí jsou zajati lesními elfy a jejich král je nechá zavřít do vězení. Prsten se opět ukáže užitečným. Nejenže Bilba nechytí, ale ještě ke všemu se může schovávat na hradě a naplánuje útěk. Dostanou se odtamtud v sudech a takto doplují po řece až do města na Dlouhém jezeře. Zde se jim dostane vřelého uvítání a se zásobami vyrazí k Osamělé hoře.
Naleznou tajný tunel chytře schovaný v úbočí Hory. Hobit je vyslán dolů tunelem, kde uvidí draka. Párkrát si s ním popovídá. Jednou ho ale rozzuří a drak se rozhodne napadnout Jezerní město. Zde lučišník Bard jednou neomylnou střelou Šmaka sprovodí ze světa.
Vidina obrovského pokladu v síních Osamělé hory přiláká nejen obyvatele Jezerního města, Ale i krále elfů. Lidé a lesní elfové se spojí a s vojskem odtáhnou k Hoře, kde se mezitím trpaslíci zabarikádovali. Vojsko požaduje alespoň část pokladu, ale to jim zaslepení trpaslíci odmítnou dát a raději pošlou pro trpasličí vojsko krále Daina. Bilba už nebaví být zavřený, vezme velký drahokam Arcikam, na kterém trpaslíkům velice záleží, odejde k Bardovi a králi elfů a chce jim drahokam daroval, aby mohli vyjednávat. V táboře se setká s Gandalfem, který se už vrátil ze své tajné cesty.
další den se vojsko rozhodne zaútočit na trpaslíky, ale čaroděj je zastaví a sdělí jim, že sem táhne obrovské vojsko skřetů. Nastanou přípravy na veliký boj, kde se elfové, lidé a trpaslíci spojí proti skřetům. I přes značné ztráty nakonec nad skřety zvítězili. V boji ovšem padl velký Thorin Pavéza a Fili s Kilim.
Bilbo Pytlík měl už všech těch událostí dostal, a tak se s Prstenem v kapse a Gandalfem po boku vydal domů do Kraje.
Úryvek:
Hlava mu třeštila a vůbec si nebyl jistý ani o směru, kterým běželi, když spadl. Pustil se nazdařbůh a ulezl tak kus cesty, až mu najednou přišlo pod ruku cosi, co mu připadalo jako drobný prstýnek z chladného kovu, ležící na podlaze tunelu. Znamenalo to bod obratu v jeho životní dráze, ale o tom zatím neměl ani tušení. Strčil prstýnek skoro bezmyšlenkovitě do kapsy, rozhodně mu v té chvíli nepřipadal nijak k užitku.
Originální název: The Hobit or There and Back Again
Přeložil: František Vrba
MŮJ NÁZOR:
Tato kniha mě velice zaujala nejen svým příběhem, ale obzvlášť pojetím hlavního hrdiny. Bilbo je do příběhu nedobrovolně vtažen, v ničem obzvlášť nevyniká, snad jen svou odvahou a dobrosrdečností a nejednou se mu zasteskne po jeho starém, nudném ale pohodlném životě.
Je to takové odpočinkové čtení pro ty, co mají rádi J. R. R. Tolkiena.

Podzim

25. listopadu 2007 v 18:06 | For You. Galeana |  To ostatní z ostatního
Tak..dnes mě přepadla chuť si něco vyfotit a tohle z toho vzniklo...a víte co?? mě se některé z nich i líbí!! To je ujetý.. 8-D

Mraky a obloha

25. listopadu 2007 v 16:33 | For You. Galeana |  To ostatní z ostatního
No tak jsem se rozhodla zveřejnit tu pár svých fotek....

Retězák od Lůcy

25. listopadu 2007 v 11:31 | For You. Galeana |  Moje maličkost
VYBER SI:
Orbit/Winterfresh.........Winterfresh
Mc'Donald/KFC...zaleží jak na co, ale spíš Mc'Donald
Škoda/Mercedes....ani jedno
Fotbal/Hokej..........hokej
Studium/AuPair.............studium..bych ty parchanty malí zabila :D
Notebook/PC..........pokud je na obou internet, tak toe jedno, aspoň že má čtověk něco
Praha/Paříž.............Praha
Mp3 přehrávač/iPod..............MP3
PRVNÍ VĚC, KTERÁ TĚ NAPADNE PŘI SLOVĚ:
Škola...............Učení
Moře.............svoboda a vlny
Marťan..............vesmír
Proužky...............teď jsou všude takže nakupování (toe logika co??), konkrétně New Yorker
Nebe....................mraky
Peníze...............bodli by se.....Vánoce
Cizí země...........cesta kolem světa
Horoskop..............blbost
KDYBYCH BYLA..
Princezna............ muhehe budu tyran jupíííííííí a dobývala bych cizí země a tak...
Milionářka ...............milion?? toe málo, bych toho moc neudělala
Nesmrtelná .................tak to by byla pěkná nuda....
Slavná ................tak bych se udělala neslavnou a nebo někam zalezla do klidu
Prezidentka USA ..................tak to mě radši zabte, bych jim dala amíkum
Kluk ................půjdu s ostatníma na pivo a budeme kecat o holkách
Učitelka ................vzala bych ukazovátko a pěkně každýho žáka přetáhla...
Popelářka ............tak by mě dost bolely ruce
5 BLOGŮ,KTERÝ MAJÍ POKRAČOVAT
Hahahá to máte za to děcka...takže dál to věnuji..... Monče, Eilonwy, Ewilian, Tess a Padfoot nebo Prongs (podělte se holky...)

Spřátelení!!!! + diplomy

25. listopadu 2007 v 11:27 | For You. Galeana |  Novinky
Ehm, no takže jsem se spřátelila po dlouhé době s jedním blogem. Začínají tam psát povídky o Pobertech, tak se mrkněte ju???
Jo a mrkejte SEM
A ještě obrázek za spřátelení.....

Rozhovor muže a ženy...

19. listopadu 2007 v 19:46 | For You. Galeana |  Něco pro zasmátí

Pár vtipů

19. listopadu 2007 v 19:43 | For You. Galeana |  Něco pro zasmátí
Čech, Rus, a Američan letí letadlem. Rus vyhodí s okna kamen, přistanou a ptají se chlapce : ,,Proč pláčeš chlapečku???"
,,Spadl mi na hlavu kámen."
Vzlétnou. Američan vyhodí z okna zlatý granát. Přistanou a potkají holku.
,,Proč pláčeš holčičko???"
,,Protože mi na hlavu spadl zlatý granát.
Vzlétnou. Čech vyhodí z okna doopravdicky odjištěný granát. Přistanou a potkají kluka a ptají se:
,,Proč se směješ chlapečku???"
,,Protože jsem si prdl a za mnou vybouchl barák."

Jak pořádně vyděsit stopaře..:D

19. listopadu 2007 v 19:40 | For You. Galeana |  Něco pro zasmátí
Pár véééélice užitečných rad...

Změna!!!

19. listopadu 2007 v 19:13 | For You. Galeana |  Novinky
Tamten vzhled mě začínal nudit a taky se mi stýskalo po dracích, takže tu máte moji další spatleninu...no trochu to trvalo, ale snad to newa.

Video z HP:D

16. listopadu 2007 v 19:05 | For You. Galeana |  Něco pro zasmátí
No, co k tomu jen dodat..snad jen VOLDEMORT IS THE BEST :D :D :D :D

Bullet For My Valentine - Just Another Star

15. listopadu 2007 v 19:28 | For You. Galeana |  Bullet For My Valentine
5. Just Another Star
JJ..moje oblíbená..hlavně ten začátek :)...JUMP
This is what I can see through my eyes,
This is the colour of your sunrise,
This i s what I can see through your eyes,
Jump, jump, jump, jump,
Can you see the light behind these,
Eyes, eyes, you've betrayed me for the last time.

You betrayed me for the last time,
Through the light I see the truth shine,
This is how I can see through your eyes,
Jump, jump, jump, jump
Canm you see the light behind these,
Eyes, eyes, You've betrayed me for the last time.

Your just another start that's burnt out to quickly,
But i still see you, shining,
I'm just another guy that's fucked up immensely
But you still love me,
Why I don't know.

This is what i see through my eyes,
Black is the colour of your sunrise,
This is what I can see through my eyes,
This is the colour of your, sunshine

Bullet For My Valentine - No Control

15. listopadu 2007 v 19:25 | For You. Galeana |  Bullet For My Valentine
4. No Control
I scream into your face, I scream into youur face until,
My veins are bursting through, prisoners that live under my skin,
They call, out my name and anger takes it's hold
It's hold, but it wont stop coz I have no control,
I have no control.

It calls, calls out my name,
It holds, it holds, it holds me down.

I stare into your eyes, I stare into your eyes until,
The tears start to pour rivers down your face I can't ignore,
It calls, out my name and anger takes it's hold,
It's hold, but it wont stop coz I have no control,
I have no control

You say, your way
Was the only way to be.

Bullet For My Valentine - Curses

15. listopadu 2007 v 19:19 | For You. Galeana |  Bullet For My Valentine
3. Curses
We've waited far to long to, watch it all crash and fall through,
So when you feel like shit you gotta keep on pushin,
If you saw the world through my eyes, then you wouldn't feel so high rise,
Its time to take our chance you gotta sit back and hold tight.

Theres forced working in our heads but we don't understand it,
I need a map to find my way out all the time,
Theres curses lurking in our heads but we don't want to find them,
We need to come back down and face what we've become.

The more I think the more I wish I could push stop then hit rewind,
What I would give to have a day back then when no one really cares,
I remember when we all used to kick back take days off school,
So many times I've smiled so many times I cried but never did we try,
Never did we try, because.

Its haunting me, Im so alone,
Im just trying to find my way back home,